even snel - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu even snel - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu

even snel

Door: Remy.

Blijf op de hoogte en volg Remy

29 Maart 2010 | Bolivia, Cochabamba

hoi Nederland, hier even heel snel een bericht van mij.sorry dat ik al lang, te lang, niets meer van me heb laten horenn maar ik heb zo mijn redenen. ik ben nu aan het werk als verantwoordelijk leraar, wat naar mijn menig hartstikke leuk gaat. super naar mijn zin. wat ik daat allemaal mee maak is niet te beschrijven, echt niet! over een tijdje zal ik het allemaal proberen uit te leggen goed!
verder wil ik even laten weten dat er geen post meer naar mijn postvak gestuurd moet worden want die is gesloten!!!!!
stuur het nu naar het volgennde adres a.u.b:

Fam. Claros.
pacata alta 361.
papa Inocencio III.
cercado Cochabamba.

verder alles super de super goed hier. met de buik van malem gaat het heel erg goed, nog 3,5 week en ik ben vader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wel heel erg spannend allemaal.

hele dikke knuffel van mij, van Malem en haar familie.

tot heel snel.....

Remy...

  • 29 Maart 2010 - 17:26

    Ingrid:

    Hoi Remy.Malem en Pietje (zo noem ik baby samen met Yolanda) leuk van jullie te horen en geweldig dat het allemaal goed met jullie gaat. Spannend allemaal!!!!Nog bedankt voor het mooie kleedje, het ligt nu op de tafel onder de laptop, mooi die kleuren!!!!Malem succes met de laatste loodjes en geniet ervan.
    Dikke knuffel van ons,
    Ingrid en family

  • 29 Maart 2010 - 17:28

    Koen:

    3,5 week nog... Ik denk aan je maatje!

  • 29 Maart 2010 - 18:12

    Guido :

    Haha Leraar wie zat er vroeger het leven zuur te maken van de leraren : ) bijvoorbeeld duits maar gaat snel manneke word die straks papa : ) echt heel vet

  • 29 Maart 2010 - 18:54

    Marc:

    Remy,
    Ik had gehoord dat je mijn brief niet hebt ontvangen dus ik wil je hierbij nog even heel erg bedanken voor het kleed dat ik van jullie heb gekregen. Geweldig!
    Succes samen met de laatste weken.

  • 29 Maart 2010 - 19:04

    Steven En Daniëlle:

    Hey Remy,

    Nog 3,5 week, jeetje wat vliegt de tijd!! Spannend hoor! Heel veel succes met de laatste loodjes (vooral voor Malem..We geloven dat jij niet zo'n last hebt van een voetballer/kickboxer in je buik!)

    Binnenkort komen je ouders op de koffie-bier-wijn-cola-visite, en zien we eindelijk de foto's!

    Groetjes Steven en Daniëlle van den Berg

  • 29 Maart 2010 - 19:12

    Mozes/ Gerben/ Okuku:

    He broeder!! 3,5 week?? of 3,5 maand??

    Ik schrijf je snel een email. Want een brief komt nog niet goed uit de pen. Wil je zoveel vertellen en dingen gaan soms zo snel.

    Dus snel een brief naar je adres!!
    Maar eerst een email.

    Het ga je goed Waman!!

    Un grande abrazo y mucho besitos, para ustedes!!

    Hasta Pronto mi hermano!!

    x

  • 29 Maart 2010 - 20:22

    Fenita:

    Hola chico,

    goed om weer eens van je te horen, ik moest gister net denken aan die gek die in boliva is gaan wonen!

    3,5 week super!!... maris wordt ook mama, wist je dat al??
    succes met de laatste loodjes

    dikke kus

  • 29 Maart 2010 - 23:03

    Rachel:

    veel liefde voor daar..

  • 30 Maart 2010 - 08:24

    Ylonka:

    Spannend!!!!!!!!!! Begint nu op te schieten....wat een ervaring hè,en dan dadelijk de geboorte over een paar weken en dan kan je het vasthouden....Ben heel benieuwd hoe het eruit zal zien...of er toch nog een beetje nederland terug tezien zal zijn,hahaha.Ook heel fijn dat je je werk zo leuk vind en ben benieuwd wat je daar weer allemaal over te vertellen hebt.Heel veel kusjes daar aan malem en haar familie,aan haar buikje en aan natuurlijk aan jou.xxxxxx

  • 30 Maart 2010 - 13:40

    Yvonne:

    Fijn weer iets van je te lezen. Super hoe je het doet met je werk en dat je nu verantwoordelijk bent. Zullen de kindjes heel fijn vinden.
    Nog 3,5 week, waar blijft de tijd.
    Heel veel sterkte en bent benieuwd wat het zal worden. Probeer steeds bij Yolanda iets los te peuteren maar ze houd het goed vol om niets te zeggen.
    Veel liefs aan Malem en groetjes aan iedereen.
    Yvonne

  • 31 Maart 2010 - 06:38

    Carla:

    Hé Collega :)

    Sta je nu zelf voor de klas als verantwoordelijk leraar.
    Ik heb er alle vertrouwen in. De kindjes zijn vast heel blij met jou. Wat betreft de zwangerschap is het nu ook aftellen begrijp ik. Ik ben nieuwsgierig naar het wondertje dat bij jullie en uit jullie geboren mag worden. Ik wens jullie een liefdevolle en gelukkige tijd toe.

    Dikke groet vanuit je oude school :)

  • 31 Maart 2010 - 07:16

    Paultje:

    Veel succes komende tijd, geniet ervan!

  • 03 April 2010 - 17:46

    Anouk:

    Hey Remy! Leuk om weer wat te horen van je. Wat gaat het snel zeg, nog maar 3,5 week voordat je papa bent! Veel suc6 met de laatste loodjes voor Malem. Heel veel liefs, Anouk

  • 05 April 2010 - 18:14

    Maria En Herman:

    Remy en Malem
    Ook een hartelijke groet van ons. We wensen jullie een hele mooie tijd en een voorspoedige bevalling. We wachten met jullie mee.

  • 12 April 2010 - 16:10

    Harmen Van Heist:

    Amigo!!
    Ik vind het nog steeds ongelooflijk en bijzonder dat jij dalijk papa Remy bent! Gelukkig kan een kind niet op een betere plek geboren worden dan daar bij Malem en jou!!

    Un abrazo muy grande para ustedes!!

    Te Amo!

  • 20 April 2010 - 10:11

    Harmen Van Heist:

    Amigo Amigo!

    cuántos días más para el bebe????

    ABRAZO GRANDE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Cochabamba

Mijn eerste reis

Het grote avontuur, de grote droom wordt werkelijkheid....

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Fernando Claros Herbas

13 November 2011

'El Mundo Verde Travel'

22 September 2011

veel aan de hand.

20 September 2011

Vreemde verschillen

08 Augustus 2011

WAMBERG
Remy

de Cerro Tunari (5035m), mijn thuisbasis in Cochabamba Bolivia,.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 135381

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: