WAMBERG - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu WAMBERG - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu

WAMBERG

Door: Remy.

Blijf op de hoogte en volg Remy

08 Augustus 2011 | Bolivia, Sucre


even snel, even bijzonder, even natuur op zijn best.
we waren even met vaders de WAMBERG in Rosmalen ingelopen voor een natuurwandeling tussen oeroude boomreuzen, koningwespen, buizerds en........kijk maar op de fotos!!!!

groetjes..............

  • 08 Augustus 2011 - 08:23

    Floris:

    Cool, de Wamberg is mooi.

    Trouwens, ik wist niet dat Rosmalen in Bolivia lag?

    Grtz

  • 08 Augustus 2011 - 08:38

    Remy Van Den Berg:

    Floris jij bent in ieder geval goed wakker, ik heb het veranderd!!!! groetjes en bedankt!!! hoe is het met Hugo????

  • 08 Augustus 2011 - 08:46

    Engelenaartjes:

    nooit geweten dat dat daar was......

  • 08 Augustus 2011 - 09:00

    Maria:

    Mooi he Remy. Zo maak je ons nog bewust van de mooie natuur dicht bij huis! Hoe laat waren jullie daar, ik wist dat ze er zaten maar wij hebben nog nooit een hert gesignaleerd.
    Groet, tot ziens


  • 08 Augustus 2011 - 09:44

    Paultje:

    Mooi man, ook ik ben er vaker geweest maar heb ze nooit gezien!

  • 08 Augustus 2011 - 12:17

    Gerben.:

    Prachtig heerlijk bos daar hé!!
    Daar zijn we in opgegroeid. Legertje spelen, weet je nog dat ik in die blubber sloot flink weg gezakt was?

    En jij met je metaal detector... Munten en andere dingen uit de grond halen!!

    Tot snel maatje

  • 08 Augustus 2011 - 12:17

    Gerben.:

    Prachtig heerlijk bos daar hé!!
    Daar zijn we in opgegroeid. Legertje spelen, weet je nog dat ik in die blubber sloot flink weg gezakt was?

    En jij met je metaal detector... Munten en andere dingen uit de grond halen!!

    Tot snel maatje

  • 30 Augustus 2011 - 19:06

    Ans Vd Meijden:

    Hoi Remy,

    Ik wilde even op je site kijken of je al terug was naar Bolivia,
    maar zie dat jullie nog in Rosmalen zijn.
    geniet er nog maar van!

    Groetjes,

    Ans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Sucre

Mijn eerste reis

Het grote avontuur, de grote droom wordt werkelijkheid....

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Fernando Claros Herbas

13 November 2011

'El Mundo Verde Travel'

22 September 2011

veel aan de hand.

20 September 2011

Vreemde verschillen

08 Augustus 2011

WAMBERG
Remy

de Cerro Tunari (5035m), mijn thuisbasis in Cochabamba Bolivia,.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 803
Totaal aantal bezoekers 135351

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: