Ons wondertje...... - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu Ons wondertje...... - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu

Ons wondertje......

Door: Remy.

Blijf op de hoogte en volg Remy

19 Maart 2011 | Bolivia, Cochabamba

hier weer eens een aantal fotos van Christopher... elke dag, elk moment word hij mooier, liever, schattiger, het is en blijft ongelooflijk!
wat mooi om vader te zijn, wat een ervaringen voor het leven....

Remy...

  • 19 Maart 2011 - 14:07

    Opa En Oma V D Berg:

    het is inderdaad een kleinwondertje,
    wat een lache bekje , geniet van je eerste vaderdag
    dikke kus van uit hier

  • 19 Maart 2011 - 14:14

    Bart:

    Wauw, blonder dan ooit! Wat een mooi Boliviaans menneke is Christopher man. De ogen van Malem met het blik van Remy.

    Ik mis jullie alle drie! Abrazos fuertes de Bart...

  • 19 Maart 2011 - 17:17

    Tascha:

    Lieve Malem en Remy,

    Wat een mooi menneke is dat zeg. En kan zeggen dat jullie zoontje een superleuke lach heeft! Heel erg mooi om te zien, en geniet er vooral van samen!

    Heel veel liefs van mij, denk nog wel eens aan jullie en aan de tijd dat ik daar bij jullie op bezoek was.

    XTas

  • 19 Maart 2011 - 17:50

    Corné En Marion:

    Lieve Remy, Wat een plaatje, dat dat jou zoon is, dat is zo bijzonder. Jij die ik geboren heb zien worden, nu in het rijke bezit van een mooie zoon. Ook vind ik de foto's waarop jij met Christopher staat zo gaaf om te zien. Hele dikke knuffel voor jullike alle drie. Veel liefs vanuit Nederland.

  • 19 Maart 2011 - 17:50

    Ingrid:

    Waaauwww, hier word ik echt heel blij van!!!!!!
    Liefs van ons

  • 19 Maart 2011 - 18:17

    Charel,ylonka:

    Geweldig die foto's.wat word hij toch groot.En wat heeft hij een gave schommel.Maar zo te zien nog geen tandjes????? geef hem maar een dikke kuzzz en knuffels van ons.
    Ook aan jullie.....
    Groetjes aan iedereen daar.

  • 20 Maart 2011 - 00:38

    Jeroen L:

    ha malem en remy,

    wat een mooi manneke!!!!! Nu zoals jolanda inderdaad al zegt je eerste vaderdag, en dan volgende maand zijn eerste verjaardag.. spannneeeeeend!

    hoop jullie alle 3 gauw weer in real life te kunnen zien.

    knuffel

  • 20 Maart 2011 - 10:20

    Arthur Smulders:

    He Christopher,

    Wat een ontzettend mooie foto's hebben papa en mama van jou gemaakt !!!
    Ik hoop dat ik jou en je ouders snel een keertje kan begroeten.
    Doe papa en mama de groeten, en tot die tijd; geniet van vanalles in je jonge leventje !!!!
    Big hugs. Arthur

  • 20 Maart 2011 - 13:34

    Koen:

    Hey maatje,

    Wat is het een prachtig menneke, hoop m in september eindelijk een keer te kunnen zien!

    ik hoop dat alles goed is daar, we missen je hier nog steeds!

    Abrazo

  • 20 Maart 2011 - 13:53

    Moises:

    Hola mamacita y papacito! Tu hijo es Maravillioso!! Y que grande! Que crece rapidamente!!

    Y yo se por que!
    Por que todo tu amor para el!

    Un grande abrazo para todo alla!
    Y un besito para chico angelito!

  • 20 Maart 2011 - 18:44

    Yvonne:

    Hey, lang niets meer gehoord dus dit is echt geweldig, geniet er samen van
    kuzzz aan iedereen en een knuffel aan zón mooi manneke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Cochabamba

Mijn eerste reis

Het grote avontuur, de grote droom wordt werkelijkheid....

Recente Reisverslagen:

23 November 2011

Fernando Claros Herbas

13 November 2011

'El Mundo Verde Travel'

22 September 2011

veel aan de hand.

20 September 2011

Vreemde verschillen

08 Augustus 2011

WAMBERG
Remy

de Cerro Tunari (5035m), mijn thuisbasis in Cochabamba Bolivia,.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 135373

Voorgaande reizen:

22 Januari 2009 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: