onze pracht tijd in Nederland. - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu onze pracht tijd in Nederland. - Reisverslag uit Sucre, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu

onze pracht tijd in Nederland.

Door: Remy.

Blijf op de hoogte en volg Remy

27 Juli 2011 | Bolivia, Sucre

al zo veel ondernomen en gedaan, we zijn volop aan het genieten van het in Nederland zijn. we hebben al velen van jullie weer mogen zien en dat was natuurlijk fantastisch!!! Christopher word elke dag groter, krijgt meer tandjes, meer geluidjes en Hij Loopt, wat een wonder van god!!!!!! Mooi weer in Nederland te zijn, het land van onze mannen in Oranje, van de heerlijke ouwe kaas, van het wisselvallige weer en van de nieuwe haring heeft zeker nog een plekje in mijn hart!

dikke kuss voor jullie............

p.s wacht een moment want de fotos komen eraan!!!!!!

• 27 Juli 2011 - 19:29

Engelenaartjes:

Tja....met het weer heb je het niet echt getroffen tot nu toe.....Maarja dat is toch ook weer echt nederlands,hahaha.Leuke foto's hoor.
    Kuzzzzz uit engelen

• 28 Juli 2011 - 08:54

Erik:

Voor je het weet kan jullie menneke al fietsen :-) Ik hoop jullie spoedig nog eens te zien!

• 28 Juli 2011 - 13:15

Karresteeg 3:

Heey Remy,

Wat leuk dat jullie het zo naar je zin hebben in nederland. Kei leuke foto's.
    Kom snel een keertje op de koffie bij ons!

Groetjes Laurien

• 29 Juli 2011 - 09:25

Marion:

Het is ook zo geweldig om jullie te zien/ spreken/ te kunnen knuffelen.
    Ik vond het gisteren erg gezellig en we moeten snel afspreken als de rest van de hoofjes ook thuis zijn. Dikke kus.

• 30 Juli 2011 - 20:19

Yvonne:

Wat een super foto's, het weer zit niet mee maar volgde week hopelijk 25gr. kan het bad weer naar buiten of misschien naar de zee.
    Tot snel en geniet van ons kikkerlandje, kuzzzzzzzzzz en een dikke knuffel.