het grootste geschenk op aarde. - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu het grootste geschenk op aarde. - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Remy Berg - WaarBenJij.nu

het grootste geschenk op aarde.

Door: Remy.

Blijf op de hoogte en volg Remy

30 April 2010 | Bolivia, Cochabamba

JAAAAAAAAAAAAA DAAR IS DAN EINDELIJK HET LANGVERWACHTE BERICHT: WE KUNNEN HET NOG STEEDS NIET GELOVEN, MAAR....

CHRISTOPHER ADAN VAN DEN BERG CLAROS, IS GEBOREN OP 29 APRIL OM 10:30 HIJ WEEGT 2400 EN IS 48 CM LANG.EEN KLEIN LIEF BABYTJE. NIET TE GELOVEN WAT EEN GEVOEL DAT DIT GEEFT, EEN IN MENSELIJKE TAAL NIET OVER TE BRENGEN VREUGDE!
HET KINDJE IS HELEMAAL GEZOND, HEEFT BLONDE WENKBRAUWTJES, HEEFT MIJN OREN, MALEMS GEZICHTJE, IS HEEL ERG RUSTIG, OOK VOLGENS DE VERZORGSTERS IS HET EEN HEEL LIEF RUSTIG KINDJE, HET HUILD NIET, HET DRINK GOED VAN MALEMS BORST, HET WORD RUSTIG GEWASSEN, KLEERSTJES AAN GEDAAN, ALLES ZONDER ENIG PROTEST!!!
OW OW OW MENSEN DAT DIT WONDERTJE TOCH IN MALEMS BUIK ZAT!!!!

WE GAAN GENIETEN MET CHRISTOPHER.
EEN NIEUW MENSJE OP MOEDER AARDE....
EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JULLIE, IK HOU VAN JULLIE.....

REMY EN MALEM..................

• 30 April 2010 - 17:02

Mech:

Gefeliciteerd voor jullie allebei...

• 30 April 2010 - 17:06

Floor:

Gefeliciteerd!!!!!!!!

Wauw, ik zat hier net en toen kwam er bericht van jou... En wát voor bericht. Wat een kleintje zeg, oh!!
    Ik wens jullie zo ongelooflijk veel liefde en plezier toe met dit mannetje! Wens Malem veel sterkte met opknappen na de bevalling.

Veel kleine kusjes voor Christopher en neem er zelf ook één ;O)

Floor

• 30 April 2010 - 17:07

Floor:

Oh ja en krijgen we héél misschien ook nog een fotootje te zien van jullie zoon??

• 30 April 2010 - 17:26

Magda:

Oooooh remi wat een bijzonder mannetje.
    Ontzettend gefeliciteerd jullie 2-tjes met dit nieuwe wondertje.
    Ik hoop dat hij opgroeid tot een mooi mens, en dat jullie vol liefde en verwondering daarvan mogen genieten.
    Ook voor de opa`s en oma`s onze hartelijke gelukswensen.
    Heel veel liefs vanuit Zaltbommel.
    XXX M&M en Robin

• 30 April 2010 - 17:31

Ingrid:

Remy en Malem,

Nogmaals proficiat, ik hoop dat je mijn e-mail ontvangen hebt! Wat een snoepie, mooi manneke, heel veel geluk samen.
    Liefs Ingrid

• 30 April 2010 - 18:33

Ans V.d. Meijden:

Remy oh wat een geweldig mooi manneke van harte gefeliciteerd en heel veel geluk met christoper en sterkte aan Malem toegewenst voor het snel opknappen van de keizersnede

• 30 April 2010 - 19:05

Fenna:

REMYTJE Super!
    inderdaad een heel mooi kereltje
    ... hoe is het met moeders?!

veel geluk met zijn 3en!

• 30 April 2010 - 19:11

Henské:

Beste Christopher,
    van harte gefeliciteerd met je keus uit al die ouders op deze wereld. Je hebt echt de beste, liefste en mooiste pap en mam gekozen en daar horen ook de leukste opa's en oma's bij. Natuurlijk ook de rest van de families mogen er zijn.

Malem, Remy en families van harte en heel veel plezier met Pietje..oeps sorry... met Christopher..lol

groetjes
    Hans

• 30 April 2010 - 19:29

Yvonne:

Hoi Remy en Malem,
    Nogmaals proficiat, hoop dat je mijn mailtje hebt ontvangen. Het zijn super foto's van jullie zoon.
    Het is een heel mooi baby-tje, kan alleen niet zien op wie het lijkt maar dat veranderd nog elke dag.
    Heel veel geluk samen en hoop dat Malem weer vlug opknapt en weer snel naar huis mag.
    Dikke knuffel, Yvonne

• 30 April 2010 - 19:33

Lidy:

Gefeliciteerd! Wat een mooi manneke zeg! Geniet ervan en veel sterkte voor Malem na de bevalling hey... Te gek om te zien Remy, echt super!
    Liefs!

• 30 April 2010 - 20:10

Sheila En Maria:

Hee Remy!!!

Wat geweldig nieuws! De foto's zijn ook prachtig om te zien.
    Jullie hebben een heel mooi kindje!
    Geniet er van en heel veel knuffels van je oud-collega's!!

• 30 April 2010 - 20:16

Yvonne:

Oeps, was te snel, had nog niet alle foto's gezien.
    Het is echt een wonder, een schatje en echt heel mooi,iets om lekker mee te knuffelen.
    Geniet er van.
    En natuurlijk gelukwensen voor alle opa's en oma's.

• 30 April 2010 - 20:51

Mozes/Gerben:

Broeder, wat ongeloofelijk!!
    Ik kan het nog steeds niet geloven!!

Ik heb zon grote lach op mn gezicht, dat mn mondhoeken er zeer van doen.
    En ja de traantjes van geluk/gemis, rollen over mn wangen!!

Wat een prachitg kind joh!!
    Ik bel je snel!!

Dikke dikke knuffel voor juliie allemaal!!

Grande grande y fuerte abrazo, para ustedes! y mucho amore y amistad!!

Muy extranos para ustedes..Hasta pronto!!

• 30 April 2010 - 20:56

Dilan&Mariska:

Remy en Malem,
    (WOW!!)
    Nogmaals GEFELICITEERD met jullie prachtige zoon!
    Dat jullie drietjes een mooie toekomst mogen hebben!!
    XXDilan&Maris

• 30 April 2010 - 20:59

Magda:

Heb nog een keer van de foto`s zitten genieten.
    Wauw wat is ie mooi zeg.
    Zet er maar snel meer foto`s bij.
    XXXX

• 30 April 2010 - 21:17

Ylonka En De Rest:

Met tranen in mijn ogen heb ik de foto's bewondert....geweldig wat een wondertje...GEFELICITEERD !!!!!!!!!!!!!!! En wat een mooie naam....Fijn dat alles zo goed is gegaan en nog gaat.We kijken er naar uit om dit mooie nieuwe leven straks in december vast te mogen houden.....
    Geniet er maar van en van ons allemaal een dikke kuzzzzzzzz.

• 30 April 2010 - 22:21

Guido :

Maatje, echt hoe vet weer he jij als eerste papa,
    jij als eerste die je droom volgt
    jij die voor een betere wereld gaat en jij die nu het mooiste geschenk van de wereld hebt.
    Altans alles manneke ik heb er reten veel respect voor wat jij allemaal doet en wat jij allemaal mee maakt.. Maatje ik geef je een hele dikke knuffel en een hele dikke kus aan je schoon familie en natuurlijk aan Malem maatje vind die echt heel bijzonder : )

• 01 Mei 2010 - 08:37

Karresteeg 3:

Hee Remy!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon!! Wat een mooi ventje zeg! We leven hier allemaal heel erg met jullie mee en we zouden best een keer om de hoek willen kijken! Christopher is echt een scheetje!!! Geniet van alles!!!

Groetjes Ludo, Martien, Will, Wolter, Machteld en Henry. En natuurlijk team Karresteeg 3! Annie

• 01 Mei 2010 - 09:24

Maartje:

Wat een hele bijzondere dag voor jullie! Nu zijn jullie niet meer met z'n 2e maar met z'n 3tjes, met jullie wonder! Heel veel geluk!
    xxxx

• 01 Mei 2010 - 09:37

Reinie En Cor:

VAN HARTE GEFELICITEERD, NIEUWE OUDERS MET DE GEBOORTE VAN JULLIE CHRISTOPHER ADAN.!!!
    DE FOTO'S ZIEN ER GOED UIT , IDD EEN MOOI KLEIN MENSJE.
    GENIET VAN DIT KLEIN GELUK EN EEN MOOIE TOEKOMST MET Z'N DRIEEN!!
    HARTELIJKE GROET OOK VOOR MALEM, EN CHIRSTOPHER. COREINIE

• 01 Mei 2010 - 10:25

Elleke:

hey remy en malem,

Hartelijk gefeliciteerd!
    geniet van dit nieuwe wondertje! en maak er wat prachtigs van met zijn 3en!

dikke kus elleke

• 01 Mei 2010 - 11:12

Floris:

He Remy en Malem,

Heel erg gefeliciteerd met jullie wondertje!!

Grtz,Floris

• 01 Mei 2010 - 13:24

Tascha:

Wat een prachtig wondertje! Super!! Gefeliciteerd jullie allebei, en geniet er samen van!

Dikke kus van mij aan jullie alle drie! X

• 01 Mei 2010 - 16:12

Joyce:

Paps & Mams, gefeliciteerd met jullie kleine man! Wat een super lieve foto's!!

Liefs Joyce

• 01 Mei 2010 - 16:59

Paul En Cora:

Gefeliciteerd namens ons!! Geniet van deze mooie tijd. Groetjes

• 01 Mei 2010 - 17:52

Fam. Van Heist:

Lieve Malem en Remy,
    Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie prachtige zoon Christopher! Mooie naam!
    Wij wensen jullie een hele mooie toekomst samen! Veel geluk van Herman, Harmen, Marcel en Maria

• 01 Mei 2010 - 17:53

Chantal:

he remy en natuurlijk kersverse moeder malem,
    wat een ontzettende mooie jonge hebben jullie gekregen, wauw. Van Harte Gefeliciteerd!!!
    Geniet ervan het gaat zo ontzettend snel.
    Je hebt mij op ka3 vervangen tijdens mijn zw verlof. Ennuh echt geloof me het gaat zo snel
    groetjes,
    Chantal

• 01 Mei 2010 - 21:46

Pascal:

Geweldig vriend!!!!! .. veel liefde en warmte voor jullie beide, geniet er samen van.. Dikke knuffels

• 02 Mei 2010 - 09:04

Chanine & Marcel:

GEFELICITEEEEERD!!
    Geniet maar lekker van dit kleine wondertje! Nog even en het is alweer een dikke boef zoals zijn vader ;)
    Dikke kus uit Assen!

• 02 Mei 2010 - 10:06

Raul:

Gefeliciteerd Remy en Malem,

Een ongelooflijk mooi menneke erbij op deze wereld!!!!!

Liefs Nicole en Roel

• 02 Mei 2010 - 17:12

Ylse Ks6:

Super!!
    Van harte gefeliciteerd met de kleine!!!

xxx Ylse

• 03 Mei 2010 - 06:01

Mandy Van Orsouw:

Hoi trotse ouders,

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon! Geniet ervan, want het cliche is echt waar.. voor je het weet lopen ze ;-).

Groetjes Fam. van Orsouw
    (buren van je ouders)

• 03 Mei 2010 - 09:46

Hoi Remy en Malem!

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Christopher! Wat een prachtig ventje!! Geniet van de komende tijd en tot in december :)!

• 03 Mei 2010 - 09:49

• 03 Mei 2010 - 09:49

• 03 Mei 2010 - 11:56

Janiek:

Woowww!! wat ontzettend tof he! en wat ziet hij er mooi uit, een schatje!! ontzettend gefeliciteerd, hoop dat jullie flink mogen genieten van alles!
    liefs, Janiek

• 03 Mei 2010 - 14:36

Loes:

Remy & Malem!

Gefeliciteerd met jullie kleine mannetje!
    Wat een schatje zeg, geniet er maar flink van!

xxx Loes

• 03 Mei 2010 - 22:27

Rachel:

heeeel veel liefde en geluk

• 04 Mei 2010 - 10:09

Sjors:

Hey vaders en moeders,

Ontzettend gefelicitaart met jullie wondertje!
    Wonderen kunnen de wereld niet uit zijn als zo'n droppie er net op is gekomen!
    Geniet, geniet, geniet!
    dat is aan jullie wel besteed!!!

Grt-n-hug!

• 04 Mei 2010 - 12:52

Anouk:

Trotse papa&mama,

Gefeliciteerd met de geboorte van Christopher! Geniet ervan en heel veel geluk met z'n 3tjes!

Veel liefs, Anouk

• 04 Mei 2010 - 16:20

Lenie Van Der Burgt:

lieve Remy en gezinnetje,
    Wat een supermooi kindje hebben jullie ben er maar trots op en geniet ervan zoveel als je kan,en wat een verhalen allemaal ,ik ga ze stuk voor stuk lezen.
    Heeeel veel geluk samen.
    dikke kus lenie van der burgt(moeder van JoyceWeet je het nu???) kus kus en genieten jongen.

• 04 Mei 2010 - 16:56

Joyce Van Der Burgt:

wouw!!! wat een knappe vent (de kleine natuurlijk).. geniet ervan ... groetjes uit rosmalen

• 04 Mei 2010 - 18:05

Natasja Verkaart:

Hoi Remy en Malem, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine wondertje. Mooi manneke. Dit is het mooiste wat je in je leven mee kunt maken en dan spreek ik uit eigen ervaring. Geniet ervan, want hij is zo groot. Groetjes Remon, Natasja(collega van je moeder)en Lara ons wondertje.

• 09 Mei 2010 - 07:19

Ryanne:

Hey Remy en Malem!

Gefeliciteerd!! Echt een super mooi kindje!!
    Geniet er maar lekker van.

Groetjes Ryanne

• 11 Mei 2010 - 18:37

Bregje:

Hoi Remy en Malem,
    van harte gefeliciteerd met de geboorte van julie zoon. Ik ben een collega van je moeder. Wat is de kersverse oma trots! Heel veel geluk en geniet ervan!

Groetjes Bregje

• 11 Mei 2010 - 18:45

Arthur Smulders:

Beste Remy en Malem,
    Wat een te gek bericht !!!!
    Van harte proficiat met jullie zoon !!!
    Geniet er lekker van !!!
    Arthur

• 11 Mei 2010 - 18:50

Marion:

Lieve Remy en Malem, Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie lieve, mooie geweldige zoon!!!Wat hebben we genoten van alle mooie foto's, zo waren we er toch nog een heel klein beetje bij. Heerlijk dat alles zo goed is gegaan en hopelijk ben jij, Malem weer wat opgeknapt. Het is zo byzonder dat dat jochie dat ik ter wereld heb zien komen nu zelf vader is. Nou de kleine Christopher boft maar met zijn lieve ouders! De opa en oma hier in Nederland lopen alleen maar te stralen,zo gelukkig zijn ze met hun kleinzoon, en terecht. Remy en Malem geniet van jullie lieve schat en heel erg veel lieve groetjes van ons allemaal uit Hintham.

• 12 Mei 2010 - 06:38

Carla:

Lieve Remi en Malem,
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoon. Prachtig dat jullie hem het leven hebben mogen schenken en doorgeven.
    Wat een mooi mannetje is het toch. Geniet van elkaar en blijf je verwonderen!
    Ik vroeg me af of het toevallig is dat hij dezelfde naam draagt als Christopher McCandless uit "Into the Wild"?
    Veel liefs, Carla

• 12 Mei 2010 - 19:27

Irene Bijnen:

Hoi Remy en Malem,

Via Fenna hoorde ik dat jullie zoontje is geboren. Wat een geweldig nieuws zeg en wat een onwijs lief, schattig en mooi babytje. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal van ondersteboven bent. Mooi ook om jou samen met Christopher op de foto te zien en wat ben jij verandert zeg, ongelooflijk. Ziet er goed uit! Hoe gaat het verder?

Dit had je vier jaar geleden niet kunnen bedenken he, toen we op het punt stonden om te vertrekken naar Bolivia ;)

Geniet er lekker van met elkaar en veel geluk en gezondheid voor de toekomst.

Vanuit een nat en koud Nederland: Dikke kus en veel liefs aan Malem en Christopher.

• 19 Mei 2010 - 19:38

Mama Van Anouk:

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik heb al een zeer trotse oma gesproken bij de viskraam en ze vond dat ik bij Anouk naar de foto's moest kijken, heb ik gedaan en het is een prachtig kindje. Geniet met volle teugen! Groetjes, Anita